Гарантійний термін теплової завіси DEFENDER становить 5 років. Заради взаємовигідного та довгострокового співробітництва польська компанія VTS готова надати своїм клієнтам найкращі умови, з об’єднанням розумного підходу до справи, високої ефективності, а головне безпеки.

Тому, якщо у вас виникло бажання купити повітряно-теплову завісу DEFENDER, ТО крім маси позитивних моментів ви також отримаєте професіоналізм, надійність в продуктивній праці.

Гарантійний термін

  1. Гарантія на всі теплові завіси Defender, з моменту їх купівлі, складає 5 років;
  2. Гарантійні зобов’язання на додаткове обладнання та автоматику, з моменту їх придбання становить 3 роки;
  3. Купівля будь-якої продукції VTS Defendr завіряється датою на чеку або в накладній, яку менеджер, продавець або дилер компанії VTS зобов’язаний видати покупцеві;
  4. При виникненні потреби у складанні рекламації, покупцеві необхідно пред’явити копію чека (накладної). Саме це підтверджує покупку рекламаційного обладнання.

Дія гарантії

  1. При підтвердженні офіційної експертизою компанії VTS поломки або рекламації, буде проведена заміна зіпсованого обладнання Defender на нове;
  2. Гарантійні зобов’язання під час заміни не зупиняється і не переривається. Після заміни і ремонту обладнання гарантія все одно має закінчитися після закінчення гарантійного терміну обладнання, дата якого зазначена в чеку та документації;
  3. За необхідності проведення гарантійних робіт на місці установки устаткування VTS, компанія виробник може самостійно сплатити транспортні витрати, послуги працівників сервісного центру, доставку і заміну комплектуючих в радіусі 200 км від найближчого сервісного відділення. Для ознайомлення зі списку місцезнаходження всіх сервісних центрів компанії VTS необхідно скористатися офіційним сайтом vtsgroup.com або ж поцікавитися у менеджерів VTS.

Дії, які не входять в гарантійні зобов’язання

  1. Ушкодження, що не мають відношення до наслідків заводського браку;
  2. Механічні пошкодження моделей, що могли виникнути через дії зовнішніх факторів, неправильного транспортування або за поганих умов зберігання;
  3. Механічні пошкодження із-за неправильного використання та налаштування обладнання, всупереч чіткому дотриманню технічної документації або при проведенні ремонту людьми, які не володіють необхідними знаннями, навичками та повноваженнями для даної сфери діяльності;
  4. Якщо в обладнанні присутні будь-які зміни, модифікації, псування робочих параметрів, ремонт або груба заміна запчастин без письмового узгодження з компанією ВТС;
  5. Якщо були знайдені незначні дефекти, які не можуть вплинути на функціональну роботу. Сюди можна віднести подряпини, незначні дефект забарвлення і т. д.
  6. Під гарантію не потрапляють додаткові і витратні матеріали.

ВТС не несе відповідальності за

  1. Тривала консервація, операція з контролю, програмування обладнання;
  2. Збиток і проблеми, які виникають внаслідок тривалого простоювання обладнання, в той час коли було необхідним проводити послуги з гарантійним робіт;
  3. Пошкодження майна покупців, не обладнання VTS, але яка перебувала в безпосередній близькості.

Рекламація

  1. Рекламацію для компанії VTS необхідно пред’явити по e-mail або факсом;
  2. Рекламацію висилають на спеціальному Рекламационном бланку, який можна знайти на сайті www.vtsgroup.com, а також в технічній документації;
  3. Правильна і офіційно оформлена рекламація повинна містити:
  • тип і серійний номер обладнання,
  • дату придбання обладнання,
  • дату і місце монтажу,
  • назва монтажної організації і фірми, що продала обладнання,
  • контактні дані відповідальної особи,
  • докладний опис несправності (в особливості опис неправильної роботи, назва пошкоджених частин),
  • копію правильно виконаного гарантійного талона (дата продажу, серійний номер обладнання відповідає номеру на табличці, печатку фірми, що виробляла монтаж обладнання).
  1. Представники компанії ВТС зобов’язані інформувати покупця про відмову або про повне визнання поданої рекламації протягом 7 робочих днів від дати отримання, у разі якщо рекламований заповнений бланк і виконаний правильно.

Гарантійне зобов’язання

  1. Якщо рекламація прийнята, то компанія VTS зобов’язана виконати всі гарантійні зобов’язань протягом 14 робочих днів від дати отримання заповненого за всіма правилами бланка з рекламацією. У разі виникнення форс-мажорних обставин, які не залежать від представників компанії VTS, термін виконання гарантійних зобов’язань може бути продовжений до 30 робочих днів.
  2. Комплектуючі деталі, а також пошкоджене обладнання, що замінено на нове, переходить у володіння компанією VTS і не повертаються покупцю;
  3. Якщо виникнуть небажані витрати VTS, які з’являються внаслідок пред’явлення рекламації, що не має за собою жодних конкретних підстав, то дані витрати потрібно буде відшкодувати самому покупцеві. Витрати розраховуються залежно від розцінок компанії VTS;
  4. Компанія VTS може і має право відмовити у гарантійних зобов’язаннях, якщо сервісний центр VTS не отримав повної оплати за рекламаційне обладнання або за минуле сервісне обслуговування;
  5. Покупець, який пред’являє скарги, повинен надавати пряме співробітництво компанії VTS протягом всього періоду виконання гарантійних зобов’язань:
  • надавати вільний доступ до пошкодженого обладнання і при необхідності пред’являти допоміжний інвентар: сходи, підйомник і т. п.;
  • проводити демонтаж пошкодженого обладнання, якщо для якісного виконання гарантійних операцій обладнання слід демонтувати, з можливістю подальшого монтажам;
  • показати майстрам компанії VTS оригінал гарантійного талона на обладнання, рахунок-фактуру, а також документи, що доводять покупку рекламаційного обладнання;
  • гарантувати повну безпеку роботи під час проведення сервісних робіт;
  • гарантувати можливість проведення роботи відразу ж після прибуття осіб, які повинні провести гарантійний сервіс обслуговування;
  1. Пред’явлення покупцем рекламационной заявки повинна підтвердитися в письмовому вигляді (акт виконаних робіт) виконання і завершення робіт по гарантійному зобов’язанню.

Повний перелік гарантійних умов може змінюватися. Актуальна інформація знаходиться в інструкції Вашого обладнання.